Mit ettem ma

Íz 53 Ételbár - Töltött palacsinta + Hasábburgonya

2011. szeptember 28. 12:00 - gasztrobetyár

Íz 53 Ételbár - Töltött palacsinta + Hasábburgonya

Kicsit most dobtam a hamburger,pizza és gíros vonalat ezért lett már egy töltött palacsinta, őszintén szólva nem tudom mit kell várnom tőle, kicsit bennem van a félsz, de bátraké a szerencse!

A futárnak egy órába telt mire idejutott az ebédemmel, ez kicsit már minusz pont, de nem halálosan nagy hiba, mivel az általuk feltüntetett idősávon belül jött. Amint átvettem éreztem rajta, hogy adag problémáim ma nem lesznek ez az egy halálbiztos.

Felnyitottam a dobozt és ez be is jött, egy méretes adag kacsingatott rám, az egész leöntve olvadt sajttal, ínycsiklandozó látvány, ezért gyorsan neki is láttam az evésnek.

Első pár falat után rájöttem, hogy ez finom a palacsinta tészta között többfajta hús rajta sajt és az egész egyben a hasábburgonyával, meglepően jó harmónia így is az ízek között.

Adagra brutál tényleg, nagyon laktató egyben az egész, estig tuti kitart;)

 

Ízvilág 4
Mennyiség 5
Esztétikai megjelenés 4
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 3

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr523262151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása