Mit ettem ma

Azteca American Mexican Grill - Marhahúsos burrito (nagy)

2011. október 03. 12:00 - gasztrobetyár

Azteca American Mexican Grill - Marhahúsos burrito (nagy)

Mai nap folyamán kicsit a mexikói ízekbe fogok belekósotolni remélem:) Azteca étterem sok helyen találkoztam már a nevével így őt válaszottam mára.

Egy jó marhahúsos burrito, hibátlan választás lesz úgy érzem, és ebből is a nagyobb verziót kértem, nem tagadás éhes vagyok eléggé.

Visszaigazoló e-mailben láttam a 40-70 perces vállalt szállítási időt ami kicsit megrémísztett, de csak nem kell 70 percet várni rá. Teltek a kemény percek és nekem még a kajám sehol... már a 65. percben jártam, kezdett türelmem fogyni főleg azért mert ezért számol az étterem fel pluszban 200ft szállítási költséget! 70. perc is eltelt...

85.perc: telefont ragadtam és felhívtam őket, hogy lesz-e még ma ebédem vagy ne várjak tovább, ekkor a diszpécser közölte, hogy felhívja a futárt és megkérdezi, hogy ugyan merre jár és visszjelez. Ez hibátlan hozzáállás nem tagadom de már lassan a 90. percet tapossuk. Ahogy ígérte hívott,, hogy max 15 perc és megkapom az ebédem...Haláli másfél óra és 200Ft, ez szánalmas.

Megjött! hihetetlen, a futár bocsánatot kért, én meg is értem, hogy talán nem ő a legnagyobb mumus a témában de ez kevés...

Kibontottam gyorsan és neki is estem a burritonak, eléggé méretes példány mitagadás! Első pár falat után eléggé csalódtam, kicsit extrábbnak gondoltam, ez kb rizs meg főtt marhahús egy tésztában. Eléggé semilyen az egész, íze nem sok van szegénynek.

Mivel éhes voltam ezért befaltam, de többet úgy érzem nem erőltetem a burritot innen...főleg ha ilyen "gyorsak"

 

Ízvilág 2
Mennyiség 4.5
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 1
Ár/érték 2

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr883273869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása