Mit ettem ma

Pálya Pizzéria - No. 1 hamburger 150 g-os húsból

2011. október 10. 12:00 - gasztrobetyár

Pálya Pizzéria - No. 1 hamburger 150 g-os húsból

Teljesen új étterem kerül ma célkeresztbe, a Pálya Pizzéria ahonnan nem pizzát hanem egy jó hambit klikkeltem be rendelésnél. Az étellap eléggé bőséges az étteremnél lehetne bőven válogatni, de akkor oda lenne a remek junkfood irányelvem.

150 g hús a leírás szerint, elsőre nekem ez nem tűnik olyan giga-mega-ultra adagnak szerintem ezt teljesen átlagos mennyiség lesz. Hambiban nagyon talán nem leeht mit elrontani talán ha a hús nagyon ehetetlen.

47 percbe volt most a kiszállítás, ez így a déli csúcsidőben szerintem elfogadható, de azért az etalontól messze van.

Kicsomagolás után egész guszta látvány tárul elém egy ránézésre ízletes hambi kell ez legyen méretes zsemlébe csomagolva. Első pár falat után semmi probléma az egyetlen ami feltűnt, hogy szerinte a megye legvastagabb uborkáját azt az enyémbe szeletelték fel, de ezzel semmi baj mert legalább nem hajszál vékony az egész.

Adagra korrekt, a hús valóban nem olyan rengeteg még egy +50 g simán elférne benne szerintem. Elfogyasztásához javallt egy kesztyű mert helyenként eléggé folyik a koktéljuice belőle:) (de persze lehet én vagyok a béna)

 

Ízvilág 4
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 4.5
Kiszállítás ideje 3
Ár/érték 3.5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr333291179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása