Mit ettem ma

Bulldog Pizza - Brutál pizza (45 cm)

2011. október 12. 12:00 - gasztrobetyár

Bulldog Pizza - Brutál pizza (45 cm)

 Megint sikerül találnom egy új éttermet tesztelésre, annyira új hogy a netpincéren is még rajta van az "új" plecsni a logójukon semmi előítélet nincsen bennem természetesen!

Az étterem étlapja nem tartozik a legbőségesebb kínálatot nyújtó étlapok közé, de aki junkfood harcos annak minden bizonnyal meglesz amit keres.

Nekem most egy pizza lett a választásom áldozata és mivel szeretem az erősebb és csípős pizzákat ezért jött a brutál, amin nem más szerepel feltétként mint: erős pistás par. alap, sonka, szalámi, bacon, kolbász, pepperoni, sajt. Kiváló választásnak ígérkezik ;)

Futár kb. 38 perc alatt ért ide ami szerintem a mostani éttermek köridejéhez képest jónak mondható, a futár egy teljesen normális jófej, kedves srác.(ritka). Mikor cipeltem be a konyhára a méretes dobozt már éreztem rajta, hogy ebben lesz anyag pajtikáim! Kinyitottam és elémtárult a mai napi szerelmem, nyami, tényleg szép nem tudok rá mást mondani na, egész guszta a feltét, egy kicsit csillog a tetején az olaj vagy a kisült zsiradék(na jó nem is kicsit helyenként). 

Első pár falat után: Finom!! A feltétek finomak, a tészta nem a ropogós, vékony fajta, de ez most bejön tényleg! Arányosan van mindenből egyik sem nyomja agyon a másikat. Talán az erősséget hiányolom kicsit az alapból, és a pepperoni se legpokolibb a világon.

Adagra mindenképpen bőséges, lesz pihegés az tuti, rég ettem ilyen sokat, végre egy brutál laktató pizza és mellé finom! AJÁNLOTT kipróbálni!

 

Ízvilág4
Mennyiség5
Esztétikai megjelenés4.5
Kiszállítás ideje3.5
Ár/érték4

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr263296099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeeFH 2011.10.16. 22:51:55

Kipróbáltam, életemben nem ettem még ennyire förtelmes pizzát. Fontolgattam, hogy rájuk küldöm az ÁNTSZ-t.
süti beállítások módosítása