Mit ettem ma

Pizza-King Express - Barbecues tészta

2011. október 21. 12:00 - gasztrobetyár

Pizza-King Express - Barbecues tészta

Nos, nem tegnap volt mikor utoljára innen rendeltem, a blog indulásakor nagyon sokat kajáztam az étteremtől és kicsit leálltam vele, de ma beugrott, hogy jó lenne visszatérni kicsit ide.

Most egy tésztára tettem a klikkem, abból is a barbecues változat melyet penne tésztával és mozarella sajttal kértem. Az étterem 39 perces garanciát vállal a kiszállításra, ha ez bukik akkor ajándék desszert jár.

Ez most nem derül ki, hogy valójában is így alakul mivel 35 perc volt a kiszállítási idő ami azért meg kell hagyni egészen jó idő a mostani horror másfél órás időkhöz képest. Jó súllyal bír a doboz amiben a kajám van így remélem dögivel lesz ma a bendőmben cuccos:)

Első falatok után rájöttem, hogy ez a tészta nem sokat változott a hónapok alatt amíg hanyagoltam innen a rendelést, bevált recept már valószínű, de nekem még mindig kevés a sajt a tészta belsejében, kár hogy csak a tetejére jut az alja pedig csak tocsog az öntetekben. Ízre átlagos érezni benne fűszereket hébe-hóba, a sajt finom.

Adagra kicsit csalóka lesz szerintem, úgy érzem ez a tipikus hirtelen laktat kaja és 2 óra múlva már sokkal kevesebbnek fogom érezni a belapátolt mennyiséget.


Ízvilág3
Mennyiség3.5
Esztétikai megjelenés3
Kiszállítás ideje4
Ár/érték3

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr473317697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása