Mit ettem ma

Faló Pizza - 2 db Kolbászos pizza (32cm)

2011. november 11. 12:00 - gasztrobetyár

 Faló Pizza - 2 db Kolbászos pizza (32cm)

 Rég ettem már egy jó pizzát szóval ezzel az irdatlan nagy lelkesedéssel indultam neki a rendelés áldásos folyamatához. Túrnom kellett egy darabig a netpincért, de végül megleltem mai áldozati bárányomat ami valójában egy ló ami állítólag fából készült.

Akciós szekcióban láttam meg mai egyetlen szerelmemet a 2db akciós kolbis pizza, ami ha jól sejtem egy pizza árán működik ma. Nagyon nem várok cifrázott csodát egy kolbászos pizzától ezért semmi extra igényem nincsen most. Adagra reményeim szerint 2db 32cm-s bőven elég lesz estig a bendőmnek.

Eltelt egy cirka 63 perc mire kiért hozzám a pizza, hát-hát nem rekord de mostanában sokkal lassabb megoldásokba is sikerült belefutnom. Futár jó arc elnézést kért a minimális késésért is. Benyargaltam a konyhába a pizza lányokkal és neki is láttam.

Első pár falat, hmmm teljesen korrekt finom, ennyit vártam el pont egy kolbis feltéttől! A tészta pont jó nem hártya vékony és nem is kalács. Adagra tényleg brutális. Ár/érték megoldásban pedig talán eddig toppos lesz mivel ilyen áron ennyit nem igazán találni minden sarkon. ( a kiszállítási időtől most kicsit eltekintünk:))

 

Ízvilág3.5
Mennyiség5
Esztétikai megjelenés3.5
Kiszállítás ideje2.5
Ár/érték4.5

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr673369312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása