Mit ettem ma

Star Kebab Török Étterem - Gyros tál vegyes hússal

2011. július 04. 12:00 - gasztrobetyár

Star Kebab Török Étterem - Gyros tál vegyes hússal

A múltkori pizza-féle vékony félbe hajtott tésztás ebéd után gondoltam rendelek ismét a Star Kebabtól, de most végre egy gyros tálat, talán ezt eszik legtöbben Budapesten. Én főként borjú hússal szoktam kérni de most az esély egyenlőség jegyében legyen vegyes hússal.

43-44 perc után csönget a portás, hogy megérkezett a mai ebédem. Mikor átvettem már éreztem, hogy nem kis adaggal lesz dolgom rendesen van súlya. Kibontás után közel ugyan az látszik mintha étteremben kértem volna. Mellé kaptam öntetet és egy zsemléhez hasonló valamit, talán ez a török kenyér?:)

Első falatok után semmi kifogásom a megszokott ízeket hozta, egyetlen kifogásom talán annyi lenne, hogy osztott dobozban jobban lehetne enni, de tudom ha ilyen bajom van akkor tegyem ki egy tányérra:)

Adagra tökéletes pont nem robbanok fel tőle, de éhen sem fogok halni az elkövetkező pár órában.

 

Ízvilág 4
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 3.5
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 4

 

Szólj hozzá!
Címkék: gyros starkebab

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr33023710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása