Mit ettem ma

Zóna-Ételbár - Devil pizza ( 45 cm )

2011. július 14. 12:00 - gasztrobetyár

 Zóna-Ételbár - Devil pizza ( 45 cm )

Megtörtem...gyenge vagyok.. ismét a pizzához nyúlok..szánalmas tudom....

Devil pizza, mivel szeretem a csípőset és mivel az ördöggel szövetkeztem kb. amiért ma is pizzát eszek ebédre. A feltéteket nézve(paradicsomos alap, szalámi, pepperóni, bacon, sajt) kicsit elbizonytalanodtam, hogy tuti csípni fog-e? de bízom benne mivel bünhődnöm kell!!:)

44 perc után megjött a futár aki eddigi rendelésem óta fellépett a top1-ba mivel lenyűgözően kedves volt és türelmes. Taps-taps!!

Az első pár falat után tényleg rájöttem, hogy ez nem csíp:( sajnos másik nap kell mennem gyónni és lehet már nem kéne tovább kerülnöm a templomot! Ízvilága a pizzának sajnos nem döntött gyönyörbe mivel eléggé ízetlen semilyenre sikerült szegény, a tészta egyedül ami tetszett mivel eléggé ropogósra sikeredett.

Adagra nem volt baj egészen korrekt. (nem egyedül ettem volt némi független szakértő segítségemre)

 

 

Ízvilág2,5
Mennyiség4
Esztétikai megjelenés3.5
Kiszállítás ideje3.5
Ár/érték3

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr253053788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása