Mit ettem ma

Fele-tál étel bár - csirkemájas rizottó

2011. július 15. 12:00 - gasztrobetyár

 Fele-tál étel bár - csirkemájas rizottó

Múlt héten már ettem innen és akkor egész jó élménnyel végződött ebéd nevű kalandunk, ezért most bátran remegő kezek nélkül próbálok tőlük rendelni ismét.

Csak halkan jegyzem meg, hogy szerintem egészen fejlődőképes vagyok mivel kezdek egész jól leszokni az ördög ételéről a pizzáról!!! hmm és már nem is kezdek remegve dadogni mikor leírom a bizonyos P-s szót.:)

Csirkemájas rizottó hm, talán életemben nem ettem még, de ez a mai napig marad így. Futár James most olyan 43 percet töltött föld körüli pályán mire ideért. 

Kicsomagolás után eléggé meglepődtem amit láttam, kicsit elgondolkoztam, hogy hol is láttam ilyesmit utoljára első ránézésre, majd beugrott, de azt inkább nem részletezném.. 

Első falatok után talán kcisit sok borsot érzek az ételben a többi stimmel, nincsen vele baj. Adagra nem túl bőséges 2-3 órára ellesz vele a bendőm.

 

 

Ízvilág 3
Mennyiség 3
Esztétikai megjelenés 2
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 3

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr403034633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása