Mit ettem ma

Queen Pizza és Pub - Róma pizza ( 32 cm )

2011. augusztus 31. 12:00 - gasztrobetyár

Queen Pizza és Pub - Róma pizza ( 32 cm )

Ismét pizza a terítéken, új étteremmel párosítva. Sokat nem keresgéltem ez szúrt szemet ezért választottam, semmi  mögöttes tartalma nincsen remek döntésemnek.

A futár nagyjából 43 percig kínzott azzal, hogy megtudjam mit rejt a doboz ma számomra. Első ránézésre több dolog fura volt, a doboz tetején egy süti is díszelgett, gondoltam valami ajándék, király! Haladtam a pizza fele ni-ni egy DVD, woha ilyet se láttam még ennyi ajándék és film pizza mellé egész 5letes kérem, lehet utánozni! Kisebb olvasgatás után rájöttem ez azért járt mert első alkalommal rendeltem tőlük, hibátlan.

Nah akkor eljutottam a pizzafiú témához is, és sajnos ott kicsit alább hagyott felhőtlen örömöm mivel eléggé gyér sápradt pizzafiú jött ma hozzám:( Eléggé látszik, hogy paradicsom nem nyomja szét az alapot.

Ízek nem igazán voltak jelen ma, sem sajtfiú, ez sajna eléggé lehúzás egy pizzára nézve számomra, nem egy telitalálat. Adagra is épp elég.

 

Ízvilág2
Mennyiség2.5
Esztétikai megjelenés2
Kiszállítás ideje4
Ár/érték2.5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr73190885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása