Mit ettem ma

Don Pepe - Magyaros pizza ( 32 cm )

2011. június 06. 12:00 - gasztrobetyár

Don Pepe - Magyaros pizza ( 32 cm )

Agyalgattam, hogy mára mit is kéne rendelni, és ekkor ugrott be a Don Pepe, kb. mindenki ismeri az éttermet nekem mégis valahogy kimaradt eddig a listából, de ez eddig tartott! Pár klikk és már meg is rendeltem a magyaros pizzát.

Pizzaparadicsom, gomba, szalámi, hagyma és zöldpaprika díszeleg a feltéteknél. Futárunk 50 perc után esett be. Felnyitás után kellemes látvány fogadott, szép barnára sült tészta, ránézésre ízletes feltétekkel. Ránézésre gombából bőven jutott a feltétek közül. Első pár falat után... tészta kiváló pont annyira ropog ahogy én szeretem, a feltétek finomak, talán esetleg a zöldpaprika volt kevés abból picit még mehetett volna rá. Adagra nem rekorder éppen elgendő egy étkezéshez.

 

 

Ízvilág 4
Mennyiség 3.5
Esztétikai megjelenés 4
Kiszállítás ideje 4
Ár/érték 3.5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr552961049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása