Mit ettem ma

Böllérkonhya - Marha pörkölt

2011. július 18. 12:00 - gasztrobetyár

Böllérkonhya - Marha pörkölt

Tudom csúsztam vele kicsit mivel ígértem, hogy azon a héten még rendelek innen, de kicsit elmaradtam vele mivel kiment a fejemből, skuza.

Jókis hibátlan marhapöri, kell ennél több? simán jó lesz ebédnek! Rendelés során kicsit furáltam, hogy nem tudtam kiválasztani a kívánt köretet de sebaj ők tuti tudják mire vágyom.

48 perc után betoppant a futár, hogy itt a kaja, juhuu! Lóbálom a konyha fele a zacskót a kajával benne és kicsit furálom milyen könnyeden lebeg...

Áhh igen itt a bibi.. nem választottam köretet mert nem jár alapból, külön kell rendelni:( sajnos ezt csak a szorólapjukon olvastam a netpincéren sehol nem láttam felhívást rá így most rajtam a "szopol".

Kiugrottam pár szelet kenyérért, hogy be tudjam tunkolni a kaját, első pár tunkolás után eléggé zsírosnak érzem és puhának a húst talán kicsit túlfőtt.

Adagra így nem tudok nyilatkozni mivel a köret kimaradt, de kenyérrel inkább kevés volt ez most.

 

 

Ízvilág 3
Mennyiség 2,5
Esztétikai megjelenés 3
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 3

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr83037294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása