Mit ettem ma

Lacipecsenye - Gyulánk rántott csirkemelles ajánlata

2011. augusztus 09. 12:00 - gasztrobetyár

 Lacipecsenye - Gyulánk rántott csirkemelles ajánlata

Visszatértem hősünkhöz Gyulához!!! Most kicsit változtattam Gyulánk ajánlatán és most csirkemelles kombót böktem ki a netpincéren.

Alap elvárások magason vannak az előző rendelés miatt ami a kolbászos mennyország volt számomra. Kis eltérés, hogy itt nincsen csalamádé, viszont 3 ajándék palacsinta jár a rendelt ételem mellé.

Egy cirka 40 perc volt mire megjött Gyulánktól az ajándékom, alig bírtam kivárni, hogy mit kapok ma enni, kb. mint egy rossz 5 éves gyerek. Miután kinyitottam a csomagolást egyből neki estem a husikámnak. Első falatokra tényleg finom ízletes hús pont úgy elkészítve, ahogy én szeretem, talán Gyulánk gondolat olvasó lenne?hmm..

A krumpli talán egy picit túl puha volt ha vmi hibát akarok felsorolni az étel fogyasztása közben. Adagra nem egy földnek döntő pihegős mennyiség, de ebédre pont elég számomra.

 

Ízvilág 4.5
Mennyiség 4
Esztétikai megjelenés 3.5
Kiszállítás ideje 3.5
Ár/érték 4

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr563045266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása