Mit ettem ma

Pizza Forte - Húsos tészta

2011. augusztus 16. 12:00 - gasztrobetyár

Pizza Forte - Húsos tészta

Ismét a Forténál kötöttem ki, nem nagy gond mivel nem ettem mostanában tőlük semmit így belefér az ismétlés. Pizzát elvetettem mára mint ötlet is ezért lett egy húsos tészta a mai menü.

A leírás alapján: házi spagetti, fûszeres paradicsomszósz, sonka, bacon, tarja, sajt. Egész ínycsiklandozónak ígérkezik, remélem nem lesz csalódás mert már beleéltem magam a fincsibe:)

Rendelés után nem hittem a szememnek 26 perc se telt el mire megjött a futár! Ez bizony rekord ez valami über köridő, talán a Red Bull Racing sponzorálta a futárt vagy én nem tudom!

Első ránézésre igen bíztató a látvány, egy letisztult mintával ellátott doboz érkezett, semmi csicsa csak amennyi kell, majd kibontom amiben egy kisebb tálca rajta evőeszközzel, ez már egy igényes megoldás a javából, le a kalappal.

Ízre teljesen finom az étel is, az alkotó elemek egész jól elkülönülve érezhetőek, a tészta jellege tényleg eltér a bolti egyszerű átlagétól, finom! Adagra pont elég erre csak ennyit tudok mondani.

Összeségében mindenképpen ajánlott egyszer kipróbálni, az egyetlen bibi nekem az, hogy kicsit talán sokba van a kaja az egyszerűségéhez képest.

 

Ízvilág 4
Mennyiség 3.5
Esztétikai megjelenés 4.5
Kiszállítás ideje 5
Ár/érték 4

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr173157533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása