Mit ettem ma

Bob Pizza Restaurant - Fitnesz pizza (45 cm)

2011. november 28. 12:00 - gasztrobetyár

Bob Pizza Restaurant - Fitnesz pizza (45 cm)

Végre megint rendelhetek, alig bírtam már a remegéssel mely amiatt fogott el, hogy nem tudtam enni egy jó pizzát mostanában..

Bob Pizza lett a mai áldozatom és abból is a fitnesz megoldás amiről elsőre nem tudom eldönteni, hogy mitől fitnesz is ez valójában, de én elhiszem. Feltétek között fityeg a tojás amit eléggé ritkán választok így nagy reményekkel várom már, hogy milyen íze lesz.

Egy könnyed 40 perc volt mire kiért a pizza, ez benne van a vállalt időn belül így semmi rossz nem mondható emiatt rájuk. Kinyitottam a dobozt és egy eléggé méretes pizza pislogott rám vissza az tuti. El is gondolkodtam, hogy 45cm-s pizzák mennyire képesek eltérni méretben, lehet kéne rendszeresítenem egy mérőszalagot ellenőrzés gyanánt?

Első pár falat után teljesen pozitív az élmény a drágámmal, igazi a fitneszség jelét se találtam még, de a feltétek okésak, nincsen velük semmi gond. A tészta viszonylag a vékony kategóriába sorolható, de nem a papír vékony semmi vonalat képviseli. A tojás olyan drasztikus élményt nem váltott ki belőlem, ehető az biztos.

 

Ízvilág4
Mennyiség4.5
Esztétikai megjelenés3
Kiszállítás ideje3.5
Ár/érték4

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr93417722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása